Цього літа Київ знову стане епіцентром маркетингової аналітики, технологій та інновацій. ROMI 2025, одна з найочікуваніших галузевих подій року, збере провідних експертів, практиків та digital-лідерів, аби обговорити головні виклики та можливості для маркетингу сьогодні.

Очікується понад 350 учасників, серед яких маркетологи, керівники відділів, СMO, SMM-фахівці, аналітики, дизайнери та спеціалісти з діджитал-рішень.

Ключові теми ROMI 2025 охоплюють найактуальніші напрями сучасного маркетингу:

  • Як створити власну DMP-платформу та використовувати її для внутрішніх бізнес-завдань і зовнішніх партнерств
  • Поведінковий таргетинг на платформі OLX як інструмент високоточної реклами
  • Побудова “Маркетингового заводу” на базі AI — досвід ЛУН
  • Робота з first-party data для збільшення Net Profit
  • Контент-хаос, який продає: 3000+ відео і 10 млн переглядів як стратегія
  • Унікальний кейс інтеграції з Helsi: таргетинг на основі медичних даних (із дотриманням законодавства)
  • Маркетинговий аналіз: основи, інструменти, застосування на практиці

Учасники конференції отримають доступ до 9 годин концентрованого контенту щодо реальних кейсів, перевірених рішень, новітніх підходів до data-driven маркетингу та ефективної автоматизації.

Квитки вже доступні. Участь можлива у двох форматах — офлайн у Києві або онлайн.

Деталі та реєстрація: project.minfin.com.ua/romi 

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *