Державний ПриватБанк планує розвивати цифровий банкінг. Штучний інтелект вже працює у додатку банку.

Мусієнко повідомив, що маркетингова програма “Привіт” побудована з використанням інструментів ШІ, машинного навчання та математичних моделей.

За його словами, штучний інтелект дає можливості вивчити клієнта та пропонувати послуги у вигідний момент.

“Завдяки цьому та інформації, яка є про клієнтів банку, сьогодні користувачі Приват24 вже отримали понад 735 млн персоналізованих пропозицій кешбеків та дисконтів”, – сказав він та додав, що ці пропозиції надають виробники та торговельні мережі.

Мусієнко розповів, що за його даними на сьогодні серед банків світу активно використовують штучний інтелект не більше 1% банків.

За його словами, сьогодні в Україні мобільним банком постійно користуються вже понад 70% клієнтів.

Не зважаючи на цифровізацію та розвиток штучного інтелекту, ПриватБанк не планує відмовлятися від розвитку мережі відділень. Мусієнко повідомив, що відділення будуть модернізовані.

Нагадаємо, ПриватБанк обслуговує більше половини активних банківських карток в Україні – 32 млн з 59,5 млн.

Банк посідає друге місце за кількістю працюючих відділень. Усього їх в банку 1105.

Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.

Джерело: РБК Україна

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *