
Цього літа Київ знову стане епіцентром маркетингової аналітики, технологій та інновацій. ROMI 2025, одна з найочікуваніших галузевих подій року, збере провідних експертів, практиків та digital-лідерів, аби обговорити головні виклики та можливості для маркетингу сьогодні.
Очікується понад 350 учасників, серед яких маркетологи, керівники відділів, СMO, SMM-фахівці, аналітики, дизайнери та спеціалісти з діджитал-рішень.
Ключові теми ROMI 2025 охоплюють найактуальніші напрями сучасного маркетингу:
- Як створити власну DMP-платформу та використовувати її для внутрішніх бізнес-завдань і зовнішніх партнерств
- Поведінковий таргетинг на платформі OLX як інструмент високоточної реклами
- Побудова “Маркетингового заводу” на базі AI — досвід ЛУН
- Робота з first-party data для збільшення Net Profit
- Контент-хаос, який продає: 3000+ відео і 10 млн переглядів як стратегія
- Унікальний кейс інтеграції з Helsi: таргетинг на основі медичних даних (із дотриманням законодавства)
- Маркетинговий аналіз: основи, інструменти, застосування на практиці
Учасники конференції отримають доступ до 9 годин концентрованого контенту щодо реальних кейсів, перевірених рішень, новітніх підходів до data-driven маркетингу та ефективної автоматизації.
Квитки вже доступні. Участь можлива у двох форматах — офлайн у Києві або онлайн.
Деталі та реєстрація: project.minfin.com.ua/romi
Джерело: OBOZ.UA